- Kategorie
 Portal  Widok wg działów   Szukaj   Użytkownicy  Grupy  Rejestracja   Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Bydgoska Strefa Studencka
Autor Wiadomość
GiF 

Wysłany: 2008-02-22, 21:01   Bydgoska Strefa Studencka

Co myślicie o grafice "studentów" - jakby przedstawić ją tylkow czerni i bieli ?
Co myślicie o tekstach które wklejam, info z uczelni, co się bedzie na nich działo ?

Dzial "galeria " zostanie porpawiony, będzie emitował fotki z imprez, ale co z innymi działami, uważacie ze są potrzebne, że cos wnosza czy moze któreś z nich należałoby wywalić ?

www.studenci.bydgoszcz.pl

Prosze o ogolne sugestie. Nawet te najmocniejsze (w obie strony).

piotrow 

Wysłany: 2008-02-22, 21:28   

No dobra... na prośbę Administratora moja opinia :)

Jeżeli chodzi o grafikę, moim zdaniem jest do wymiany. Ale nie jestem grafikiem, nie znam się, więc moje zdanie się nie liczy. W każdym razie rozbita butelka, mimo że może i kojarzy się ze studentami, nie budzi skojarzeń pozytywnych.

Od strony czysto merytorycznej. Strona musi przynosić zysk. To chyba jasne dla wszystkich, bo w końcu za coś to mieszkanie musisz kupić. Zresztą nikt z nas pewnie nie lubi pracować charytatywnie. Skąd zysk? Prosta sprawa - z reklamy. Skąd reklama - też proste, od reklamodawców. Problem w tym, żeby tych reklamodawców przyciągnąć. Jest na to jeden sposób - duża liczba unikalnych odwiedzin w ciągu dnia. Unikalnych, czyli jakby ktoś pytał, z różnych adresów IP :)

Czyli prosta sprawa, musisz przyciągnąć ludzi. A tego nie zrobi grafika choćby najbardziej wyczesana. Musisz portal zapełnić treścią.

Skoro portal studencki to i treść musi być jak najbardziej studencka czyli:
- informacje od samorządów uczelnianych,
- informacje od dziekanatów, rektoratów (np. o rozpoczynającym się naborze na studia czy choćby godzinach rektorskich - wszystko co przyciągnie studentów)
- informacje o ciekawych wydarzeniach na uczelniach - konferencjach, prelekcjach, imprezach czy rozpoczynających się kursach,